Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij jou ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

OK

Algemene Voorwaarden

61. Algemeen
De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Salon Shine Lemmer en een client waarop Salon Shine deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

2. Inspanningen schoonheidssalon
1. De medewerkers van Salon Shine Lemmer zullen de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenkomstig met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
2. De client zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling tijdig aan de medewerker worden verteld.
3. De medewerkers van Salon Shine Lemmer zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de cliënt is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.
4. De medewerkers van Salon Shine Lemmer zullen de cliënt inlichten over de financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.

3. Afspraken
Het kan voorkomen dat u een afspraak heeft gemaakt maar onverhoopt toch niet meer kunt (om welke reden dan ook) komen op de eerder gemaakte afspraak. In dat geval kunt u de afspraak annuleren. Of het annuleren kosten met zich meebrengt hangt af van het moment van annuleren. Tevens kan het voorkomen dat u te laat op de afspraak verschijnt, hieronder staat vermeld wat dan de mogelijkheden zijn. Ik zal in ieder geval altijd zorgen dat ik klaar zit voor u en me aan de gemaakte afspraak houd, dit is voor zowel u als mij erg prettig.
Bent u tot 10 minuten te laat? De afspraak gaat gewoon door. Dit kan iedereen wel eens gebeuren.
Bent u tot 15 minuten te laat? Dan ligt het aan de planning en aan de behandeling welke u heeft of de afspraak nog door kan gaan. We zullen altijd kijken naar de mogelijkheden om het door te laten gaan, al zal dit mogelijk dan wel in een aangepaste vorm zijn.
Bent u meer dan 15 minuten te laat?
Dan zal de afspraak komen te vervallen, en ben ik genoodzaakt om 25% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening te brengen. Als dit de tweede keer of meer is dan ben ik genoodzaakt om 50% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening te brengen, bij de derde keer breng ik 100% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening.

Indien u vooraf weet dat u verhinderd bent
Het kan voorkomen dat u een afspraak heeft gemaakt voor een behandeling maar onverhoopt toch niet meer kunt (om welke reden dan ook) komen op de eerder gemaakte afspraak. In dat geval kunt u de afspraak annuleren. Of het annuleren kosten met zich meebrengt hangt af van het moment van annuleren en van de frequentie.
Indien u uiterlijk 24 uur voor de afspraak de annulering doorgeeft zijn er geen kosten aan verbonden.

Indien u de afspraak binnen 24 uur annuleert ben ik genoodzaakt om, als dit de eerste keer is, 25% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening te brengen. Als dit de tweede keer of meer is dan ben ik genoodzaakt om 50% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening te brengen. In geval van ziekte en onvoorziene omstandigheden zal er op maat worden gekeken.

Mocht u zonder enige afmelding niet op de afspraak verschijnen zal ik de eerste keer 50% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening brengen. Mocht dit hierna nog een keer voor komen zal ik 100% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening brengen.
In het geval dat er annuleringskosten in rekening worden gebracht, zal dit per factuur gebeuren. De betaaltermijn is 14 dagen. Mocht de betaling dan uit blijven, zal het incassotraject in werking worden gezet. De eventueel daarbij komende kosten zijn voor uw eigen rekening.

4. Persoonsgegevens & privacy
1. De cliënt voorziet de medewerker vóór de/bij de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de medewerker aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
2. De medewerker neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op en verwerkt deze op een klantenkaart die dan weer worden verwerkt in een klantenbestand.
3. De schoonheidssalon behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
4. De schoonheidssalon zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.

5. Betaling
1. Salon Shine Lemmer vermeld alle prijzen van de behandelingen zichtbaar op de website
2. De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
3. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
4. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of per pin te voldoen.
5. Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigen en of fouten.

6. Aansprakelijkheid
1. Salon Shine Lemmer is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de medewerker van Salon Shine Lemmer is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.
2. Salon Shine Lemmer is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.

7. Klachten
1. Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen twee weken na ontdekking mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van Salon Shine Lemmer.
2. Salon Shine Lemmer moet de klager binnen 5 werkdagen adequaat antwoord geven.
3. Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal Salon Shine Lemmer de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.
4. Indien een klacht over de producten gegrond is zal Salon Shine Lemmer het aankoopbedrag van de producten gedeeltelijk of helemaal vergoeden.
5. Indien Salon Shine Lemmer en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.

8. Garantie
1. Salon Shine Lemmer geeft de cliënt een week (7 dagen) garantie op de behandeling en producten.
2. Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling.
3. Deze garantie vervalt indien:
• De cliënt op de hoogte is gebracht door de medewerker over het resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling of producten;
• De cliënt andere producten dan door de medewerker geadviseerde producten heeft gebruikt;
• De cliënt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd;
• De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd;
• De cliënt de producten niet volgens het advies van de medewerker heeft gebruikt;
• De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.

9. Geheimhouding
1. De medewerker is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling.
2. Informatie geld als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
3. De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak van de medewerker verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

10. Beschadiging en/of diefstal
1. Salon Shine Lemmer heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien, de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
2. Salon Shine Lemmer meldt diefstal altijd bij de politie.

11. Behoorlijk gedrag
1. De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemene aanvaarde normen.
2. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de medewerker van Salon Shine Lemmer het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.
3. Bij Salon Shine Lemmer wordt gewerkt volgens de hygiëne regels van de HAM code van schoonheidsspecialisten.
4. Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke hygiëne regels van de HAM code van schoonheidsspecialisten.

12. Recht
1. Op elke overeenkomst tussen Salon Shine Lemmer en de cliënt is het Nederlandse recht van toepassing.
2. De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van Salon Shine Lemmer en zijn ook in de salon beschikbaar.
3. Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.
4. Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst