Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij jou ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

OK
Terug naar ons blog

Zo kom jij deze zomer nog in shape!

Gepubliceerd op:

De zomer staat weer voor de deur! Waar we eerst dachten dat al onze zomerplannen werden verzwolgen door de corona-crisis lijkt het er nu toch verdacht veel op dat we snel weer in bikini moeten. HELP! 

We gaan je helpen zodat je deze zomer helemaal happy je zomerse outfits en badkleding kunt dragen. En we komen écht met betere ideeën dan de doorsnee fit-in-5-stappen-blog, beloofd.

1. Doel stellen

Voordat je start is het van belang dat je goed gaat bedenken wat je doel is en op welke termijn je dit wil halen.
Wat is haalbaar en wat moet je daarvoor doen en laten?
Het is niet realistisch om te zeggen dat je binnen een maand 30 kilo kwijt wil. Bedenk waar je tevreden mee kunt zijn op de korte termijn en werk vanuit dat korte termijn doel een lange termijn doel uit.
 
Voorbeeld voor de korte termijn van één maand: “Over een maand ben ik vijf kilo afgevallen en heb ik minstens tien keer gesport. Ik ga me de komende maand verdiepen in voeding en leer hoe ik gezonder kan koken en eten. Door mijn onderzoek voeg ik tenminste vijf gezonde, lekkere recepten toe aan mijn kookroutine. Deze recepten bundel ik in een mapje zodat ik daarop kan terugvallen als ik niet weet wat ik wil eten.”
Voorbeeld voor de lange termijn: “Over een jaar ben ik 20 kilo lichter en doe ik mee aan een sportevenement in mijn dorp. Ik weet dan inmiddels welke sport ik leuk vind en heb daarin mijn passie gevonden. Ik ben kundig geworden in voeding en weet wat werkt voor mij. Verder afvallen is niet meer nodig maar ik ga met mate genieten van eten en drinken. Ik sta wekelijks op de weegschaal zodat ik kan bijsturen als dat nodig is.”

2. Voeding

Ken je deze al? “Abs are made in the kitchen”. Ai, die komt wel even binnen hé… want misschien was jij nog wel in de veronderstelling dat een strak lichaam vooral afhankelijk is van de mate van beweging en sport die je doet. Newsflash: talloze sit-ups en planken gaan er niet magisch voor zorgen dat je een strak buikje krijgt… Nee, dat vetlaagje moet je eerst weg krijgen door af te vallen.
Je lichaamsvorm wordt voor 80% bepaald aan de hand van wat je eet en slechts 20% door hoe je traint. En als je even nadenkt is het ook niet gek. Eten doe je de hele dag, elke dag en trainen… Tja, we zouden al trots zijn als we 5x per week een uurtje trainen.
Focus je daarom vooral op voeding!
Heb je hulp nodig bij het stellen van doelen en focus op voeding? Onze gewichtsconsulentes kunnen je daar heel goed bij helpen! Kijk eens op de website van www.gewichtsbeheersingvanatotz.nl

Gewichtsconsulentes 

3. Beweging

We horen je denken…. “Gaan we weer hoor! Kan dit nou niet eens op een andere manier?”
We hoeven jou natuurlijk niet vertellen hoe gezond bewegen is. Maar als je een broertje dood aan sporten hebt dan is het nogal een opgave om meerdere keren per week te gaan sporten. We hebben je aan het begin van de blog beloofd dat we eens andere tips dan de doorsnee tips gaan geven. Dus we slaan de algemene bewegingstips over en gaan meteen door naar ons waanzinnige TEI System!
Met het TEI System kun jij onbelast sporten! De infrarood warmte van de matten zorgt ervoor dat vetcellen worden geleegd en tegelijkertijd zorgen elektrische pulsen ook voor afvoer van vocht, vet en afvalstoffen. Als kers op de taart worden de spieren aangespannen en worden ze sterker. Meer spiermassa betekent een strakker lichaam en een beter metabolisme.
Met een enkele behandeling kun je 5-25 cm omvang verliezen. Een krachtig apparaat dus! Een kennismakingskuur kost slechts €99,-

TEI System 

4. Cryolipolyse

Heb je al heel veel geprobeerd maar blijf jij toch onzeker over dat buikje, lovehandles, onderkin etc? Dan is cryolipolyse de oplossing voor jou!
Met cryolipolyse worden plaatselijke vetcellen bevroren, door het bevriezen gaan de vetcellen kristalliseren en gaat het lichaam ze afbreken.
Cryolipolyse is toe te passen op buik, rug, bovenarmen, onderkin, billen, heupen, lovehandles, knieën en borsten (alleen mannen).

Cryolipolyse 

5. Omarm je lichaam

Er is natuurlijk niets mis met bezig zijn met je lichaam, figuur en gezonde voeding. Naast dat het je een zekerder gevoel geeft als je lekker in je vel zit, is een goed gewicht ook gewoonweg gezonder. Maar wees trots op je lichaam, zet onzekerheden aan de kant en geniet van je nieuwe kleren en een heerlijke dag op het strand! Wanneer je dat kunt, ben je pas echt bikini-proof!